Gwarant zapewnia konsumentowi dobrą jakość zegara, a w przypadku wystąpienia wady zobowiązuje się do świadczenia gwarancyjnego w okresie 36 miesięcy od daty zakupu. Warunkiem świadczeń gwarancyjnych jest jednak dotrzymanie przez konsumenta zasad użytkowania zegara określonych w niniejszym dokumencie.
Zasady użytkowania zegara i jego konserwacji:- Zegar powinien być użytkowany zgodnie z przeznaczeniem, w przewietrzanych pomieszczeniach o wilgotności względnej powietrza 30% - 80% i temperaturze +15C - +30C.
- Należy nie dopuszczać do nadmiernego gromadzenia się kurzu na obudowie zegara oraz w jego wnętrzu.
- Nie wolno narażać zegara na zalewanie wodą lub innymi substancjami.
- Konserwacja:
- Obudowy zegarowej – polega na regularnym czyszczeniu zewnętrznych
i wewnętrznych powierzchni miękką tkaniną z użyciem odpowiednich środków czyszczących i konserwujących. Nie należy używać do czyszczenia obudowy wody, detergentów, rozpuszczalników chemicznych, twardych gąbek i past zawierających środki ścierne. - Mechanizmu zegarowego – Nie wolno czyścić samodzielnie wnętrza mechanizmu, ponieważ istnieje możliwość uszkodzenia jego części. Powinno się zadbać o to, by
w mechaniźmie nie gromadził się kusz ani wilgoć. - Akcesoriów zegara tzn. tarczy zegarowej, wahadła, ciężarków i łańcuchów – jedynym bezpiecznym sposobem na konserwację i czyszczenie ww. elementów jest sucha miękka ściereczka, za pomocą której usuwamy kurz i tłuste plamy
z powierzchni mosiężnych. W żadnym wypadku nie wolno używać w tym celu środków chemicznych ponieważ istnieje możliwość zniszczenia warstwy ochronnej na powierzchni mosiężnej, a w następstwie rozpoczęcie procesu utleniania mosiądzu, czego wynikiem będzie ciemnienie powierzchni.
WARUNKI GWARANCJIReklamacje z tytułu wad przyjmuje sprzedawca w sklepie, w którym dokonano zakupu wadliwego towaru. W tym celu Konsument powinien przekazać do miejsca zakupu: wadliwy towar w oryginalnym opakowaniu (opakowanie jest niezbędne do bezpiecznego transportowania zegara), kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu.
- O przyjęciu reklamacji do realizacji przez Gwaranta bądź uznaniu reklamacji za nieuzasadnioną Konsument będzie powiadomiony w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.
- W przypadku, gdy wada stanowiąca przedmiot reklamacji jest według oceny Gwaranta usuwalna, świadczenie gwarancyjne będzie realizowane w drodze naprawy.
- Gdy wada jest nieusuwalna załatwienie reklamacji nastąpi w drodze prze wymianę reklamowanego towaru na wolny od wad.
- Gdy wada jest nieusuwalna załatwienie reklamacji może nastąpić za zgodą Konsumenta przez obniżenie ceny. Obniżenie ceny spowoduje wygasnięcie gwarancji i anulowanie karty gwarancyjnej.
- Niedopuszczalne są jakiekolwiek zmiany konstrukcyjne i przeróbki zegara.
W przypadku ich stwierdzenie gwarancja ulega anulowaniu. - Reklamacja będzie załatwiona w terminie 21 dni od daty jej zgłoszenia, gdy wada jest usuwalna. W przypadku stwierdzenie wady nieusuwalnej i konieczności wymiany towaru na wolny od wad termin załatwienia reklamacji zostanie uzgodniony z Konsumentem.
- Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas załatwiania reklamacji, tj. od dnia przekazania wadliwego towaru do miejsca zakupu do dnia jego odbioru z miejsca zakupu.
- Gwarancja nie obejmuje usterek spowodowanych: niewłaściwym użytkowaniem zegara, dokonywaniem samodzielnych przeróbek i napraw, przechowywaniem zegara w warunkach nieodpowiednich i uszkodzeń mechanicznych.
- Wady nie objęte gwarancją za zgodą Konsumenta mogą zostać usunięte odpłatnie.
Gwarant: BARTPOL Sp. z o.o. ul. Głogowska 218, 60-104 Poznań
Przejdź do strony głównej